Reklamacije / vraćanje robe
Ukoliko ste kod prijema paketa ustanovili da je artikal oštečen ili ima neku drugu stvarnu grešku odnosno niste primili artikal koji ste naručili, obavijestite nas na: info@princess-shop.hr
Ukoliko možete, pošaljite nam fotografiju pogreške kako bi mogli što prije početi rješevati vašu reklamaciju.
Preko e-maila ćemo vam u najkraćem mogućem vremenu javiti način rješavanja reklamacije.
Vraćanje robe
Vraćanje artikla u slučaju da vam model ili broj ne odgovaraju:
*Svaki artikal za kojeg ste kod prijema pošiljke ustanovili da vam model ili njegov broj ne odgovara možete slati natrag na našu adresu i poslat ćemo vam artikal koji vam odgovara ili ćemo vam vratiti iznos kupnje.
*Trošak poštarine u slučaju vraćanja snosite vi, dok trošak slanja novog artikla snosi Petrar d.o.o.
*Molimo vas da nas u vezi zamjene ili vraćanja prethodno obavijestite na e-mail info@princess-shop.hr te uz to obavezno pripišite koji broj cipela ili možda drugačiji model želite kako bismo vam ga mogli što prije rezervirati.
*U slučaju da željenog broja ili modela više nemamo na zalihi, možete odabrati neki drugi model ili zahtijevati vraćanje uplaćenog iznosa. U tom slučaju nam uz obavijest o vraćanju obavezno pripišite broj vašeg tekućeg računa.
Napomenuti moramo da možete iznos kupovine upotrijebiti kao dobropis za vašu slijedeću narudžbu na princess-shop.hr
.............................................................................................................................................................................................................................................................
Adresa za zamjenu ili vraćanje artikla:
Ako želite artikal zamijeniti ili vratiti, šaljite paket s računom na adresu: Petrar d. o. o., p.p. 5, 40315 Mursko Središće, Hrvatska
.............................................................................................................................................................................................................................................................
Važna obavijest: Artikli koje želite zamijeniti moraju biti neoštećeni, nenošeni i u originalnoj te neoštećenoj ambalaži.
Molimo vas da kutiju cipela ne oštetite ljepljivom trakom odnosno da direktno na nju ne zalijepite samoljepive listiće sa adresom, pošto je takva ambalaža za nas neupotrebiva.
Vraćanje robe i iznosa kupovine:
U slučaju kad nakon preuzimanja robe ona nije po mjeri kupca odnosno taj sa primljenim nije zadovoljan, ima pravo da najkasnije u roku od 14 dana prodavaču u pisanom obliku najavi prekid ugovora. Kupac u tom slučaju nije dužan navesti razloge za takvu odluku. Smatra se da je obavijest stigla pravovremeno ako je pošiljka vraćena u navedenom vremenu.
U vezi namjere vraćanja kupac nas može obavijestiti najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe na adresu: Petrar d.o.o., p.p. 5, 40315 Mursko Središće, Hrvatska ili na kontaktni e-mail: info@princess-shop.hr.
Vraćanje primljene robe na navedenu adresu u roku od 14 dana i bez prethodne pisane obavijesti smatra se raskidom ugovora.
Potrošači mogu vratiti robu zajedno s priloženim računom najkasnije u roku od 30 dana od obavijesti o povlačenju na adresu prodavača: Petrar d.o.o., p.p. 5, 40315 Mursko Središće, Hrvatska. Sve troškove vezane uz vraćanje robe snosi kupac.
Pošiljke s otkupninom NE prihvaćamo!
Kupac mora proizvode vratiti neoštećene u neizmjenjenoj količini te u originalnoj neoštećenoj ambalaži. Račun treba biti priložen. Iako nije obavezno, bili bismo vam zahvalni kada bi nas obavijestili o razlogu za povrat. Za troškove nastale zbog postupaka koji se ne slažu s uvjetima poslovanja ne odgovaramo.
Ako kupac odustane od ugovora u skladu sa odredbama, pružatelj mu je dužan vratiti sve obavljene narudžbe.
Povratak uplata bit će izveden u trenutku kad je to moguće, najkasnije 30 dana nakon primitka poruke o povlačenju ugovora i povratku proizvoda.
U slučaju da izrazite želju za povratkom kupovine, vratit ćemo vam je isključivo putem doznake na vaš osobni račun, koji nam morate u postupku vraćanja pismeno javiti.